Rezerwacja dla: Hotel Żubrówka

Hotel Żubrówka

Hotel Żubrówka

Hotel Żubrówka**** położony jest w centrum Puszczy Białowieskiej, na skraju Białowieskiego Parku Narodowego.

Zakwaterowanie
Do dyspozycji Gości jest 106 luksusowych pokoi jedno i dwuosobowych oraz 6 luksusowych apartamentów. Wszystkie pokoje wyposażone są w telefony, minibary, TV-Sat, Pay TV, bezprzewodowe łącze z internetem, suszarki do włosów oraz czajniki. Hotel posiada również pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wnętrza pokoi stylizowane są na komnaty Pałacu Carskiego.

Gastronomia
Do dyspozycji gości jest Restauracja „Żubrówka” składająca się z trzech sal: Głównej, Bankietowej i Myśliwskiej. Efektownie urządzone wnętrza, wyjątkowa atmosfera, taktowna i profesjonalna obsługa oraz smak znakomitych potraw sprawią, że odwiedzicie ją Państwo zapewne nie jeden raz. Specjalnością menu są dania kuchni regionalnej i myśliwskiej. Restauracja jest idealnie przystosowana do urządzania wszelkich imprez okolicznościowych i uroczystości. W hotelu znajduje się też klimatyczna Kawiarnia, gdzie serwowane są wyśmienita kawa oraz pyszne desery. Wieczorem warto wybrać się na drinka do Klubu Nocnego „Carski Buduar”, gdzie istnieje również możliwość zabawy tanecznej do białego rana.

Atrakcje i wypoczynek
Osoby ceniące relaks i chcące zapomnieć o stresie dnia codziennego mogą odprężyć się w Centrum SPA, w skład którego wchodzi 8 gabinetów zabiegowych, w tym specjalny gabinet dla par z możliwością równoczesnego wykonywania zabiegów. Doskonałym dopełnieniem wypoczynku będzie wizyta w kompleksie basenowym, gdzie czekają na Państwa basen rekreacyjny, hydromasaże, brodzik dla dzieci, sauna sucha, sauna parowa, sauna na podczerwień, pieczara wodna, jacuzzi. Natomiast wszystkich szukających aktywnej formy spędzenia czasu zapraszamy do Sali fitness, wyposażonej w nowoczesny sprzęt lub też do kompleksu sportowego z dwoma profesjonalnymi kortami tenisowymi, 18-dołkowym  polem do gry w mini golfa i siatkówkę.  Dogodne położenie obiektu pozwala na organizację wędrówek pieszych i rowerowych (w hotelu znajduje się wypożyczalnia rowerów). W trakcie pobytu polecamy usługi turystyczne oferowane przez BP „JUNIOR” s.c..

Konferencje
Hotel oferuje pełen zakres usług związanych z organizacją wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych: konferencji, sympozjów i szkoleń. Do dyspozycji Klientów są 4 różnej wielkości sale z możliwością łączenia. Daje to możliwość organizacji konferencji nawet dla 500 osób.

W otoczeniu pełnym świeżego powietrza oraz śpiewu ptaków każdy ma tutaj gwarancję osiągnięcia celu, w jakim przyjechał – odpoczynku, zregenerowania sił, oderwania się od szarości dnia codziennego lub też pracy w komfortowych warunkach.

Zapraszamy również do skorzystania z ofert BP JUNIOR

Pobyt uatrakcyjnią wycieczki oraz usługi turystyczne przygotowane przez BP :JUNIOR” które znajdziesz na stronie

Działania HOTELU w związku z pandemią COVID-19

SZANOWNI PAŃSTWO

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.

I. RECEPCJA

  • wysyłamy pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii.
  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.
  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu każdego Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki.
  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, itp. w lobby hotelu.
  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji i wyznaczenie miejsca do oczekiwania w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy restauracji oraz innych kluczowych miejscach.
  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania musi być potwierdzone podpisem Gościa).
  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  • Ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie od godziny 16:00 do godziny 12:00.

II. POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • Pokoje są regularnie wietrzone, ozonowane i dodatkowo odświeżane tuż przed przyjazdem Gości.
  • Stosujemy zasadę wyłączenia pokoju na 24 godziny po pobycie Gości, a przed przydzieleniem go dla nowej rezerwacji.
  • W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu.
  • Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą – serdecznie zapraszamy – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.
  • Jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod wewnętrznym nr 400.
  • Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  • W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • Pracownik działu służby pięter pracuje obowiązkowo w rękawicach.
  • Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu.
  • Części wspólne – korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.

III. RESTAURACJA (ZAMKNIĘTA DO MOMENTU ODWOŁANIA ZAKAZU)

  • Świadczymy wyłącznie usługę room service – to sprawna organizacja podawania posiłków do pokoi hotelowych z zachowaniem wszystkich niezbędnych zasad bezpieczeństwa.

IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE ORAZ SALE KONFERENCYJNE (ZAMKNIĘTE DO MOMENTU ODWOŁANIA ZAKAZU)

V. SPA & WELLNESS (ZAMKNIĘTE DO MOMENTU ODWOŁANIA ZAKAZU)

VI. PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  • Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

VII. OGÓLNE

  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
  • Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.

Drodzy Goście!

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle. Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Z wyrazami należnego szacunku

Andrzej Malinowski

Dyrektor Hotelu Żubrówka**** Białowieża

Adres hotelu:
ul. Pałacowa 6
17-230 Białowieża

Sala konferencyjna Dębowa Max. Dla 160 osób. Wyposażona w projektor multimedialny, komputer, magnetowid, ekran, rzutnik pisma oraz rzutnik przezroczy, telewizor, mikrofony bezprzewodowe, interface, flipchart, sterowane rolety zaciemniające, sprzęt nagłaśniający. Obok sali mieści się małe zaplecze biurowe, zaplecze kuchenne oraz toalety. Stoły mogą być ustawiane w dowolny sposób.Parametry Sali Dębowej Powierzchnia (m2) 161 Wysokość (cm) 300Maksymalna ilość miejsc: Ustawienie ze stołami 100 Ustawienie audytorium 160Pokój Biznesowy przeznaczony dla 6-8 osób, wyposażony w komputer z drukarką laser HP, Microsoft Office, telefon, fax, telewizor z podłączeniem do internetu

photo

Hotel Żubrówka

Kontakt

Masz pytania, na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi w opisie, chcesz zarezerwować? Skontaktuj się z nami!

85 741 57 20

biuro@junior.bialystok.pl

NASZA OFERTA - SPRAWDŹ